Kategoriat

Asiakaspalvelu

Onko sinulla jotain kysyttävää, murheita, uutisia tai jotain muuta, mitä haluaisit kertoa meille? Lähetä meille sähköpostia täyttämällä alla olevat kentät.

Ota yhteyttä asiakaspalveluunE
Löydät vastaukset useimpiin kysymyksiin tällä sivulla. Muussa tapauksessa, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse (mahdolliset yhteydenotot englanniksi/ruotsiksi) tai puhelimitse.   

Usein kysytyt kysymykset


Maksaminen

Maksutavat
Hyväksymme seuraavat maksutavat:
Visa, Master Card, Diners Club, Visa Electron, Maestro, Paypal.

Milloin maksu veloitetaan?
Veloitamme rahat tililtäsi vasta kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme.

Onko verkossa maksaminen turvallista?
Noudatamme maksutapahtumissamme aina korkeaa maksuturvallisuutta, jotta voit tuntea olosi turvalliseksi, kun teet ostoksia verkkokaupassamme. Kaikki luottokorttitiedot on suojattu SSL (Secure Socket Layer)-protokollalla kumppanimme QuickPay toimesta. Tämä tarkoittaa, että ulkopuoliset eivät pääse lukemaan korttisi numeroa tai muita tietoja maksutapahtuman aikana.

Tavarantoimitus

Toimitusaika
Tilaukset lähetetään aina 24 tunnin kuluessa ostotapahtumasta, ja ne saapuvat perille noin 2 -4 päivässä.

Kuinka paljon maksan toimituskuluja?
Toimituskulut ovat 4 euroa.

Minne toimitatte tilauksia?
Toimitamme tuotteitamme kaikkiin Euroopan maihin.

Täytyykö minun maksaa tilaamistani tavaroista tuontiveroa?
Sinun ei tarvitse maksaa tuontiveroa, jos asut EU-maassa. Jos asut EU -alueen ulkopuolella, voi tilaukseesi sisältyä tulli- ja muita maksuja. Tullisäännöt vaihtelevat suuresti maasta toiseen, joten ota yhteyttä paikallisiin viranomaisiin, jos olet epävarma.

Voinko noutaa tilaukseni suoraa teiltä?
Valitettavasti ei. Olemme verkkokauppa, joten lähetämme kaikki tuotteet postitse.

Tilaukseni

Voinko muuttaa tilaustani?
Valitettavasti ei. Pääsääntöisesti et voi muuttaa tilaustasi sen jälkeen, kun olet hyväksynyt sen. Jos kuitenkin otat meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti, voimme ehkä vielä muuttaa tilaustasi.

Voinko peruuttaa tilaukseni?
Valitettavasti ei. Tilaukset lähetetään suoraan varastoltamme, jotta voimme varmistaa nopean toimituksen. Jos kuitenkin otat meihin yhteyttä nopeasti, voi olla mahdollista, että voimme peruuttaa tilauksesi.

Tilauksestani puuttuu tuote/tuotteita. Mitä teen?
Ota meihin sähköpostitse yhteyttä (englanti/ruotsi) info@fashiongirl24.com ja ilmoita tilausnumerosi, nimesi ja mitkä tuotteet puuttuvat tilauksestasi.

Tuotteeni on vioittunut toimituksen aikana
Ota meihin sähköpostitse yhteyttä (englanti/ruotsi) info@fashiongirl24.com ja ilmoita tilausnumerosi, nimesi ja viallinen tuote sekä millainen vika tuotteessa on.

Tuote, jonka ostin, on nyt halvempi - maksatteko erotuksen takaisin?
FashionGirl –sivustolla on usein käynnissä erilaisia tarjouksia. Tämän vuoksi emme voi maksaa sinulle takaisin tarjouksen ja alkuperäisen hinnan välistä erotusta. Kun tilausmaksu on suoritettu, olet asiakkaana hyväksynyt tuotteen hinnan, ja tästä syystä emme hyvitä tuotteen hintaa.

Kuinka pitkä palautusoikeus tuotteilla on?
Tuotteiden palautusoikeus on voimassa 14 päivää, lähtien päivästä, jolloin sait tilauksen. Jos päätät peruuttaa kaupan, tulee sinun palauttaa tuote samassa kunnossa, kuin se sinulle toimitettiin. Älä siis avaa suojamuoveja tai pakkauksia. HUOM. Hiustenpidennyksiä, joiden paketin sinetti on rikki, emme voi ottaa takaisin hygieenisistä syistä.

Tuotteiden palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla.

Vaerereturnering (tuotepalautus)
FashionGirl
Gejlhavegaard 3
6000 Kolding
Denmark

FashionGirl tarjoaa aina parasta palvelua. Teemme kaikkemme varmistaaksemme, että asiakkaittemme ostokokemukset ovat hyviä. Jos haluat antaa meille risuja tai ruusuja saamastasi palvelusta, haluamme mielellään kuulla mielipiteesi. Ota yhteyttä meihin!